31 juli 2020

Campertrip 29 - Brabant/Zeeland Viva-kampeerbedrijven (3 en slot)

Misschien wel de warmste dag van het jaar - of staat ons nog meer te wachten? Vanmorgen werd ik in de buscamper wakker. Het eerste wat ik deed was meer en meer tegenover elkaar open zetten. Dat hielp behoorlijk: ik heb een paar uur zonder al te veel warmte kunnen werken.

Gorter in Heinkenszand is dealer van Weinsberg kampeerauto's











Daarna bezocht ik het negende Viva-kampeerbedrijf voor fotografie en tekst. Nog één te gaan, maar daar wachten we even mee tot de gevel is aangepast. Gorter in Zeeland - bedenker en voorzitter van de Viva-groep - bezocht ik: daar kun je terecht voor caravans en campers.


Via de A58 reed ik terug naar 'het basiskamp' - want dat wordt je huis als je een camper hebt. Tegenover me een dikke file, richting Zeeland. Héél Duitsland is daar nu, vermoed ik. Alleen mevrouw Merkel niet: die bewaakt haar Heimat.

De bus blijft hier even staan: dinsdag rijd ik er mee naar de Frans Ardennen voor enkele toeristische reportages.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten