04 juli 2021

Trip 46 [7] Tweede middag Fotofair valt in het water...

Rond tien uur was ik vanmorgen al op de Fotofair. Nam daar nog even een koffie en ging toen rondlopen: er is zoveel te zien! Even staan praten met Frank Doornhof, die ik lang geleden interviewde voor het niet meer bestaande CameraMagazine. Hij herinnerde zich dat nog goed! Frank staat hier met zijn grote camper en geeft de hele dag workshops (studiowerk).

Ik was er bijtijds, want de voorspelling is dat er nogal wat regen gaat vallen die middag. Het is nu 14:45 uur en het valt lekker... met een klap onweer af en toe. Veel campers zijn al vertrokken - ik heb nu wel heel veel terrein voor mijzelf.

Apparatuur vandaag: Fuji X-T3 met de Fuji 56 mm f/1.2.

Deze vrouw had er zichtbaar plezier in. De motor is elektrisch: nul uitstoot, nul geluid. De lichtsterke lens zorgt voor een hele fijne 'zachte' achtergrond.
Hieronder meer beelden.
Grappig toch, dat er mensen zijn die het leuk vinden er een weekend zo bij te lopen. 

Vuurspuwers waren er ook vandaag. Allebei een slok vloeistof, fakkel erbij en wham! Je moet maar durven. En je zult per ongeluk toch een keer wat inslikken... smakelijk zal dat niet zijn.








Zo staan de bezoekers  van de Fotofair overal te fotograferen. 
Het aantal bezoekers vandaag was wel teleurstellend voor de organisatie, vermoed ik. Elja Trum van Photofacts vertelde me dat er zaterdag 3500 bezoekers zouden zijn geweest - volgens de organisatoren. Maar Elja twijfelt daar ernstig aan... en ik met hem. Jammer, want ik vind het een alleraardigst evenement.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Trip 101 [5] Miljoenen bakstenen