25 augustus 2021

Trip 51 [3] Düsseldorf - op een parkeerplaats

[Telefoonfoto]

Zon   Vanmorgen vond op Schop'nBoer de wedstrijd 'voor de camper zitten' plaats. Ik heb bijna als enige niet meegedaan. Gekheid: men zocht de zon op. Kopje koffie erbij, praatje met de buren.

Grijs   Voor mijn vertrek heb ik het water aangevuld, het toilet geleegd en het grijze water weg laten lopen op de daarvoor bestemde plek.

[Telefoonfoto] Grijs water lozen.
Kaal   Vandaag ruilde ik de voortreffelijke CP Schop'nBoer in Overdinkel in voor een kale parkeerplek vóór camping Unterbacher See in Düsseldorf. Kost een tientje en daarvoor krijg je... nou niets eigenlijk. Een chip voor de slagboom en dat is het. Maar: ik ben wel dicht bij de eerste afspraak morgen in het kader van de jaarlijkse CaravanSalon.

Renbaan   Morgen rond twaalf uur begint dat bij Laika, op de renbaan hier bij Düsseldorf. Daar rijd ik met de camper naartoe. Daarna plaats ik de bus op P1 bij de beurs: van daaruit fiets ik naar de volgende bijeenkomst (Truma, voor het eerst met een nieuwe PR-manager). Daarna terug naar P1 voor de presentatie met diner bij Knaus. Echt druk wordt het de (pers)dag daarna, vrijdag dus, met heel veel presentaties. Zie mijn agenda hiernaast.

Leuk   Maar geen medelijden hoor. Het is altijd erg druk en gezellig. Ik kijk er naar uit!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Trip 101 [5] Miljoenen bakstenen