25 oktober 2022

Trip 79 [2] Zwemmen en wafels

De handdoeken en zwembroeken drogen niet erg.
Waterrat   Hoe lang zal het geleden zijn dat ik om half tien in een zwembad lag? Voor het antwoord moet je wellicht de geschiedenisboeken raadplegen. Maar: vandaag gebeurde het dus. Met dank aan kleinzoon Bram, die een onvoorstelbare waterrat blijkt te zijn. De volgende keer neem ik een stopwatch mee: ik verdenk hem ervan meer onder dan boven water te zijn.

Pizza...   Rond het middaguur waren we uit het zwembad. Ik heb me daar tussendoor vergaapt aan een man die geen onbedekt stukje huid had op borst, rug en armen: daar liep een miljoenenproject van Tatoo Bob. Vreselijk, als je het mij vraagt.
We hoopten een pizza te kunnen bestellen, maar dat bleek een vergissing: alleen in het weekend. Dus toch maar een boterham in de camper.

Wafels   De middag brachten we voetballend door. En pesten, kaartspel. Bram wint voortdurend, en niet omdat ik hem laat winnen. We aten vroeg, een boterham weer, paprika erbij, om op tijd bij het wafelbakken te zijn. Nou ja, verwarmen. Als de wafel warm is krijg je er wat lekkers naar keuze op. Bram vond zijn wafel met spekkies heerlijk.


 

Speeltuin   Na de wafel dronken we wat in de brasserie (met levende muziek), om daarna nog de binnenspeeltuin te doorkruisen en de buitenspeeltuin dan ook maar.

Utrecht   Morgen vertrekken van deze camping richting Doorn. Kijken wat daar te doen is!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Trip 101 [5] Miljoenen bakstenen