24 juni 2020

Campertrip 25 - Ootmarsum/Zwolle

(c) WL - telefoonfoto
Vorig jaar ben ik overgestapt op een ander cameramerk en -type. Geen spiegelreflexcamera's meer sjouwen, maar met een systeemcamera fotograferen. En dat bevalt uitstekend! Om de overgang soepel te laten verlopen besloot ik een gebruikerscursus voor dit type camera te volgen. Die zonder camera al lang achter de rug zou zijn geweest.
Maar nu is deze workshop dus zaterdag, in Zwolle. Komende vanuit Sassenberg besloot ik tussenstops te maken in Bad Bentheim en Ootmarsum. Daar ben ik vandaag aangekomen.



(c) WL - telefoonfoto
Vanmorgen rond half negen dacht ik nog even een kop koffie te gaan drinken op een terras in Bad Bentheim - zo warm was het al. Maar helaas: Bad Bentheim sliep nog. Dan maar een rondje rond de burcht: dat blijft mooi.


En toch heb ik hier (3) de indruk dat de vertaler het niet helemaal heeft begrepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Trip 101 [5] Miljoenen bakstenen