25 december 2024

Idiote marketingtaal van camperfabrikant

Nee, ik pers dit soort onzin(nen) niet uit mijn toetsenbord. Lees mee, de introductie aan de pers (!) van een nieuwe camper:

"Pauzeer, dompel jezelf onder in de natuur en richt je op het essentiële. De natuur is de grootste bron van inspiratie. Reizen in een camper biedt nieuwe perspectieven en een bewustzijn voor de schoonheid van eenvoud. Met zijn zorgvuldig ontworpen design en gezellige interieurs biedt de Van-serie van XXX plaats aan het hele gezin en neemt het je mee om bossen en velden, bergen en zee te verkennen—waarbij al je zintuigen betrokken worden en nieuwe ideeën ontstaan." 
En als je denkt het ergste wel gehad te hebben komt dit:

"De Van-serie is gebaseerd op een 'less is more'-benadering die eenvoudige, afleidingsvrije eenvoud omarmt en een mentaliteit die waarde hecht aan tijd doorbrengen met dierbaren en in contact zijn met de natuur. Verken je omgeving tijdens lange wandelingen, pluk wilde kruiden om je maaltijden op smaak te brengen, verzamel dennenappels, bladeren, schelpen of drijfhout om je eigen decoratie te maken.

Wees open, wees creatief, wees avontuurlijk. Adventure now."

Taalkundig is het al geen topprestatie, maar qua marketingonzin zeker wel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Startprobleempje snel opgelost