29 juli 2022

Trip 71: Onderweg naar Beieren in Duitsland

23 juli   Maandag 1 augustus vertrekken we naar de Allgäu. Dit is een Zuid-Duitse streek, tussen Ulm en het Bregenzerwald en tussen het Bodenmeer en Garmisch-Partenkirchen. De belangrijkste steden zijn Kempten im Allgäu, Lindenberg im Allgäu, Immenstadt im Allgäu, Sonthofen en Oberstdorf. De Allgäu gaf zijn naam aan de Allgäuer Alpen, een deel van de Alpen in Zuid-Duitsland, Vorarlberg en Tirol. 

Beurt   De Adria Twin is intussen onderhouden (50.000 km beurt) en voorzien van het derde display boven de schuifdeur. Het 12V lampje brandt nu weer, alleen dat van de startaccu nog niet. Benieuwd of ik dat kan activeren door het 12 sec. ingedrukt te houden. Wordt (zaterdag) vervolgd.

De trip is ook weer in
Polarsteps te volgen. 
25 juli   Steeds weer bereiken mij berichten over gestolen campers - en heus niet alleen nieuwe. Nu hebben wij al de nodige maatregelen in onze Adria Twin getroffen, maar vandaag voeg ik er nog één aan toe. Want ineens geen camper meer op de plek waar je deze hebt achtergelaten: daar moet ik niet aan denken. (Ja, er is veel groter leed, weet ik natuurlijk ook wel.) De installatie van de nieuwste voorziening  bleek gelukkig relatief eenvoudig.

29 juli   Een afspraak zondag gaat niet door. Dat betekent dat we een dag eerder kunnen vertrekken. Zondagmiddag dus. Dan komen we nog niet zo ver, maar dat hoeft ook niet. Fijn wat meer tijd om maandagavond in het Westerwald aan te komen, camping Eisenbachtal. Leuk om campingbaas Wolf weer eens te ontmoeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen