21 maart 2022

Trip 66 CamperElfstedentocht editie 2: it giet oan

Stalling   Deze maand heeft de camper maar liefst twee weken in de stalling gestaan - waarvan één week bij de dealer voor het herstel van het achterraam* en nog enkele kleinigheden. Kon even niet anders. De winterbanden maken binnenkort weer plaats voor de zomerbanden. Maar eerst rijden we nog de tweede editie van de CamperElfstedentocht. Met elf campers opnieuw, in elf dagen.

Spatscherm   Nou ja, dat was althans de bedoeling ook van ons. Maar twee dagen stembureau - achter spatscherm - met zo'n 1000 stemmers voor me is toch iets te veel van het goede gebleken: ik begin donderdagmorgen te hoesten, doe einde middag een zelftest en die is positief. Gelijk een afspraak bij de GGD gemaakt: vrijdagmorgen 8:45 uur. Wordt vervolgd. 

Het vervolg dan, op zondag 20 maart. Ik heb enkele vreselijke dagen achter de rug. Man, wat kan een mens zich beroerd voelen. Maar: het gaat nu steeds beter gelukkig. Ik hoop woensdag wel naar Friesland af te kunnen reizen als het zo blijft gaan. De groep vermaakt zich daar intussen prima, krijg ik door.

Vervolg maandag 21 maart. Douchen, koffie en al weer bijna topfit. Rugpijn - van het liggen - is ook weer verdwenen. Morgen de camper halen. Alles komt een keer goed.

* Tijdens de CamperElfstedentocht editie 1 hadden we maar liefst drie serieuze stormen. Op de laatste dag laat ik even de achterdeur los. Die (z)waait open en daar kon de achterruit niet tegen als deze het achterlicht raakt. De geleerde les: laat in de wind nooit de achterdeur van je buscamper los.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen