Ik zet wellicht ook wat op Polarsteps, maar dat zal niet veel afwijken van wat hier verschijnt.
Mijn bijdragen - tekst en fotografie - zullen verschijnen in Autoweek Campers, CamperReisMagazine en Bobil og Caravan Magasinet (Noorwegen).
Volgende week koelt het af - daar ben ik wel blij mee. Want bij 36 graden een camperinterieur fotograferen is 'hel'.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten