07 juli 2021

Trip 46 [10 en slot] Adria Alpina: een schitterende wintercaravan

Gemist   Vanmorgen bijtijds opgestaan, de camper opgeruimd en de camperplaats betaald (30 euro voor twee nachten + stroom + douche). Daarbij hoorde ik tot mijn verbazing dat ze mij gisterenavond gemist hadden. "Om negen uur ben ik nog eens gaan kijken en gelukkig zag ik om elf uur dat je er weer was. Ja, je reist toch alleen." Mooi, die bezorgdheid om haar gasten op Camper Erf Balgoy.

Dit jaar geen ooievaarspaar op Camper Erf Balgoy.
Tuin   Voor mijn vertrek wandelde ik nog even door de bijzondere tuin van Camper Erf Balgoy. Veel groen, maar ook veel 'voorwerpen'.
Je ontdekt voortdurend weer iets anders.

Adria   Tegen elf uur was ik bij Cor van den Oever voor een kennismaking met Gerard Kuin van Adria en met de nieuwe Alpina, de wintercaravan van Adria. 

Huis   Na de kennismaking en de fotografie nog even wat vloeistoffen in de winkel van Cor van den Oever aangeschaft en daarna in één ruk naar huis. Nee, onderweg nog even twee broodjes gesmeerd...

Interieur van de nieuwe Adria Alpina.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen