30 juli 2023

Laatste week in de camper

Onze lunch vandaag genoten bij de Heimolen.
Pauze   We gaan - voor eventjes - de laatste week in van ons camperleven. Vanaf 20 januari van dit jaar 'wonen' we in onze Adria Twin. Maar volgende week zetten we 'de bus' even in de stalling en trekken we in het huis van het gezin van dochter R. in Wouw. Zij zijn dan op vakantie, met de caravan, in Nederland (Achterhoek). Eind augustus komt de camper weer tevoorschijn voor een bezoek aan de CaravanSalon in Düsseldorf. 

Foto: © Alex K.
Stoer   Een campermaat, op reis in Noorwegen, stuurde mij deze foto van een prachtige, zelfgebouwde camper. Ja, dan hoef je niet bang te zijn dat je op nat gras vast komt te zitten. Een ritje door IJsland, Afrika, dan lukt hier wel mee.







Foto: © Michael G.
Voetbal   
Met voetballende kleinzoons ga je op een regenachtige dag naar... Wat ze daar gedaan hebben weet ik eigenlijk niet - er lijkt geen wedstrijd aan de gang. Hoor ik nog wel.

Bus   
Vanmorgen maakte ik op de camperplaats de Rucphense weide enkele foto's van de pas aangekomen dubbeldekker, die hier verbouwd gaat worden tot 'hotelkamer' en als B&B verhuurd gaat worden. B&B staat in dit geval voorlopig voor Bed & Bus. Ik ga het project fotografisch volgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Telefoonfoto's met 'Lange belichting'