08 mei 2020

Hymer grote afwezige op beurzen in 2020

De Erwin Hymer Group (Bürstner, Carado, Crosscamp, Dethleffs, Eriba, Etrusco, Hymer, Niesmann+Bischoff, Laika, LMC en Sunlight) zal NIET aanwezig zijn op alle nog in 2020 geplande beurzen. Het grote aantal mensen op een beurs en de zorg voor de gezondheid voor publiek en medewerkers hebben tot dit ingrijpende besluit geluid. 

Net gisteren werd bekend dat de eerstvolgende grote beurs, de CaravanSalon in Düsseldorf, wel doorgaat, alleen een week later dan oorspronkelijk de bedoeling was.

Of het niet deelnemen van de Erwin Hymer Group gevolgen heeft voor het doorgaan van beurzen is op dit moment nog niet bekend. Met elf belangrijke merken is Hymer een grote speler in de recreatiemarkt. Wij houden u uiteraard hier op de hoogte van de ontwikkelingen.

De laatste jaren parkeerde ik eerst de caravan en vorige jaar de camper op een camping langs de Rijn, op 20 minuten fietsen van het beurscomplex. Na het bericht van de CaravanSalon meldde ik me daar direct - maar helaas, het terrein is al volgeboekt. Als ik ga zal ik dus iets anders moeten vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten