19 oktober 2021

Trip 56 [3] Herfst, zwammetjes en 'creatief met statief'

Blad   Kamperen in de herfst: dat ziet er in mijn geval zo uit. Soms valt er iets hards uit de boom: ik ben er intussen aan gewend.

Chiwawa   Paniek op de camperplaats (Lierderholt): een hondje is weggelopen. Een chiwawa. De eigenaar was behoorlijk overstuur. "Er zat een knoop in de lijn: die wilde ik eruit halen en toen schoot hij het bos in." Of het bruine (..) diertje in het herfstbos is gevonden weet ik niet. Er zijn hier immers ook wolven.

Pech   Vanmorgen werd er ook een camper op een vrachtwagen getakeld en afgevoerd. Vette pech kennelijk.

Moeflons   De radionieuwsdienst meldde dat de moeflons in het Nationale park De Hoge Veluwe deels achter een hek komen en deels naar het buitenland gaan. Onze Nederlandse wolven doodden al tientallen exemplaren. Zij zullen het weten: moeflons horen hier niet thuis, wolven wel. 

Regen   Het was een natte dag vandaag. Artikel afgerond voor Noors kampeerblad, e-mails opgeruimd, gelezen, foto's geselecteerd voor verschillende doeleinden en natuurlijk heerlijk naar de klassieke top 400 geluisterd. Lunch in het restaurant, einde middag nog even het bos in, op zoek naar paddenstoelen en met de bedoeling enig creatief handwerk met de camera uit te voeren.

Scherp   Creatief. Eigenlijk ben ik van de scherpe foto's, maar hier is geen beetje ongewenste onscherpte, maar bewust ingebrachte beweging.
Het is een trucje, dus niet te vaak - dit resultaat bevalt me wel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten