28 oktober 2022

Trip 80 Wouwse Plantage

Tientje   De camper staat bij ons wat ongelukkig in de straat - in de bocht, half op de stoep. Ik probeer dat dus tot een minimum te beperken. Eenmaal thuis vanmiddag na de trip met kleinzoon Bram besluit ik daarom eerst een boterham te eten, dan enkele rekken af te breken in de garage, te douchen en vervolgens naar de Wouwse Plantage te rijden. Daar is een CP waar ik voor tien euro - met stroom - kan overnachten. Helaas heeft het restaurant ernaast geen plek voor me: gelukkig heb ik net nog voor alle zekerheid iets gekocht.

Laatste keer   Het is zeer waarschijnlijk wel de laatste keer dat ik hier kan staan: de eigenaar heft deze plekken in de winter op. Waarschijnlijk omdat hier tegenover ook camperplekken zijn, van de 'concullega', zoals dat in ondernemersjargon heet. 

Hek   Het grote schuifhek hier gaat om 21:00 uur dicht. Je kunt dan wel van de parkeerplek af, maar niet meer er op. Ik blijf rustig hier. Nu eens een avond helemaal voor mezelf. Licht aan, radio aan, ik hoef niets voorzichtig te doen omdat Bram slaapt...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten