04 oktober 2023

Drie weken uit de camper

Na de komende nacht hopen we zo'n drie weken weer in een huis te slapen. Nog niet ons huis, maar in dat van kennissen die op vakantie gaan. Wij 'bewaken' hun huis en zorgen voor katten en kippen. Onze camper kan op het erf staan - hebben drie weken de tijd om deze na negen maanden bewoning eens helemaal uit te mesten. 

Op weg naar waar we nu staan deden we boodschappen bij de nieuwe AH/Aldi langs de snelweg tussen Roosendaal en Etten-Leur, bij Zegge. Parkeerruimte genoeg daar!

Net terug uit Haarlem en Den Bosch (orgelconcerten) kom ik bij een fotomaat thuis dit orgel tegen - een huiskamerorgel, gebouwd door zijn vader. Behalve dit orgel is daar in huis ook nog een kistorgel. 

De vorige nacht was tamelijk onrustig. Na een heerlijke dag begon het steeds harder te waaien. Rond 3:00 uur vertrouwde ik het niet meer: bed uit en luifel indraaien. Die was nat door de regen: zojuist heb ik de luifel weer uitgedraaid om deze te laten drogen. (Gisteren was ik afwezig en 's morgens regende en waaide het nog te hard.)

Vandaag zou ik naar de Kampeer en Caravanbeurs in Utrecht gaan - maar ik ga vrijdag. Komt beter uit en: ik 'woon' dan stukken dichterbij!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Levelsysteem voor buscampers