30 september 2020

Trip 34 [6] De Rijp - Heerenveen

Parklandschap Oranjewoud, Heerenveen.














Van De Rijp naar Heerenveen reed ik gisteren over de Afsluitdijk: er zijn daar enorme werkzaamheden aan de gang, een project van vijf jaar, heb ik begrepen. Onderweg stond ik een uur stil voor het 'bijwonen' van een online persbijeenkomst van het Duits verkeersbureau. Duitsland kiest volgend jaar voor het thema wellness en spa. Ik vind dat trouwens een slecht idee, met COVID-19 in het achterhoofd. Kamperen zou meer voor de hand liggen.

In Heerenveen een fietstochtje gemaakt naar en door Parklandschap Oranjewoud. Een prachtig gebied, dat wat verder in de herfst alleen nog maar mooier zal worden. Overnachten deed ik op de oprit van motor- en fotomaat J.. Samen aten we in het voortreffelijke restaurant 't Gerecht in het centrum van Heerenveen.

Nog meer beelden van Parklandschap Oranjewoud hieronder. Vandaag zet ik koers naar het Speulderbos in Garderen. Eén van de oudste bossen in ons land.






Niet fotograferen? Hoezo niet?


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten