30 september 2020

Trip 34 [7] Heerenveen - Garderen

Entree camping Rusthoeve, Garderen.
In Parklandschap Oranjewoud bij Heerenveen zag ik het gisteren al: de herfst is weliswaar begonnen, maar veel blad is nog aardig groen. Op de grond echter is het al wel volop herfst: vanmiddag, na aankomst hier vanuit Heerenveen, at ik snel een boterham, haalde de fiets van de Busbiker en reed het Speulderbos in. Camping Rusthoeve, net buiten  Garderen, is een prima uitvalsbasis hiervoor.

Ik richtte me op de 'dansende bomen' en op de paddenstoelen. Bijna na elke tien meter wilde ik stoppen - en vaak deed ik dat ook. Statief uit de fietstas, camera erop en foto's maken met de zelfontspanner. Dit houd ik maanden vol... zó leuk.
Een selectie van de foto's die ik maakte vind je hier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten