27 september 2020

Trip 34 [4] De Rijp


Het vervolg op deze trip bestaat in de eerste plaats uit een bezoek aan een collega van lang geleden. Hij was niet op een reünie van die werkgever, maar uiteindelijk vond ik hem toch. En besloot gelijk maar even langs te gaan. Ik sta daartoe op een aparte camping annex kwekerij in De Rijp, Noord-Holland. De combinatie camping en kwekerij kwam ik nog niet eerder tegen. De camping is niet zo groot en het grootste deel bestaat uit troosteloze aluminium bakken. 

Die staan echter allemaal achterin: voorin is het gezellig groen voor tent-, caravan- en camperkampeerders. Het gras is voorzien van grastegels, dus wegzakken is er niet bij. 

Onderweg dit keer geen gestrande Polen, files of iets anders opmerkelijks. Ik ben de TomTom Camper aan het vergelijken met de Garmin Camper: dat levert toch wel grote verschillen in aanpak op.

Los van het formaat van het scherm is de informatie die wordt geboden erg verschillend. De Garmin biedt aanzienlijk méér informatie onderweg. De vraag is of je die, rijdend, nodig hebt. Ik onderzoek nog even verder.

Wordt vervolgd dus!

Intussen miezert het hier en was de bezorgde pizza lekker maar erg hartig.
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten