22 september 2020

Trip 34: Eersel

Mijn volgende trip met de buscamper komt er aan. Voor een bezoek aan de Fotofair parkeer ik de camper komende vrijdagmiddag op het Landgoed Duynenwater in Eersel. Daar vindt dat weekend de Fotofair plaats en die bezoek ik op zaterdag.

Zijn er nog meer camperaars / fotoliefhebbers die ik hier zaterdag tegen kan komen?


De week erop rijd ik naar Duitsland om een bezoek te brengen aan de omgeving Diepholz: ik hoop daar een hoop kraanvogels te zien en wie weet, te fotograferen. Al zijn ze extreem schuw. Op het kaartje hiernaast staan de trekroutes van deze bijzondere vogels. Als je dat geluid van een vlucht kraanvogels een keer hebt gehoord vergeet je het nooit meer. Althans: dat overkwam mij.

Tot nu toe ging ik steeds naar het Lac du Der in Frankrijk. In november. Maar ook in Duitsland moet je mooie waarnemingen kunnen doen. En het is nog dichterbij ook. En betere koffie. Nee, geen stokbrood.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten