25 september 2024

Diverse publicaties in Noors kampeerblad

In de september-uitgave van het Noorse kampeerblad Bobil og Caravan Magasinet staan weer diverse verhalen van mijn hand, met een recordaantal begeleidende foto's: meer dan 125.

Hiernaast zie je een pagina n.a.v. mijn bezoek aan de persintroductie van de nieuwe Niesmann + Bischoff, aan de Wolfgangsee in Oostenrijk.

Alle pagina's zijn hier te zien.


In Frankrijk maakte ik een korte proefrit met deze buscamper op de nieuwe Peugeot. Natuurlijk zochten we ook even een aardige plek voor wat foto's. Hier één pagina uit de reportage.


En dan is er de reportage over het prachtige stadje Torgau aan de Elbe, Duitsland dus. Waar in 1944 de geallieerde en Russische soldaten elkaar ontmoetten en de Duitsers verdreven.

Bobil og Caravan Magasinet pakt ook uit met mijn verhaal over 150 jaar impressionisme. Met natuurlijk ook de tuinen van Monnet.

En dan is er nog de reportage over Mendelssohn en Carl Philip Emanuel Bach (zoon van), waarvoor we o.a. Bremen, Hamburg, Berlijn, Leipzig en Dresden bezochten. Een heerlijke reis met diverse concerten.
De persbijeenkomst van Rapido bezocht ik voor de tweede keer, voor het eerst met de eigen camper. Ook dat leverde een aantal pagina's op. 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Terug in kleur