14 september 2024

Mag het iets groter...?

Onze buscamper heeft bescheiden afmetingen: 640 cm lang, 205 cm breed, 265 cm hoog. Daar konden een jaar prima in leven, in afwachting van het gereedkomen van ons nieuwe appartement. 

Maar het kan ook anders, zag ik op de laatstgehouden CaravanSalon in Düsseldorf weer. Dit voertuig stond een klein stukje verder in een vergelijkbare rij als ik. Het paste maar net, onder die bomen hier.

Om binnen toch nog wat extra leefruimte te hebben was de camper gelukkig voorzien van enkele uitschuifdelen (slide outs). Want anders wordt het binnen na een uurtje toch benauwd, als het eens regent.

Een Duitse collega verbaasde zich erover dat ik deze en andere foto's met de telefoon maakte. "Ja, in raw, en daarna haal ik ze door Lightroom." Hij keek me aan of ik een sprookje vertelde. Maar het is heus waar.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten