19 augustus 2020

Trip 32 - Ommen, Soesterberg en Etten-Leur

Nog een trip in eigen land. Met een meervoudig doel. Waaronder het bepalen van de nominaties Kampeerauto van het Jaar bij de NKC in Soesterberg. Gezien de niet-gehouden persintroducties (COVID-19) valt het dit jaar niet mee de kandidaten 'te vinden' in de categorieën buscamper, halfintegraal en integraal. Benieuwd waar de andere juryleden mee komen. Want ook zij hebben maar weinig informatie.
Na de juryvergadering gaan we traditioneel een hapje eten. Daarna gaan wij met de fiets naar camping de Krakeling in Zeist, waar we vóór de bijeenkomst de buscamper hebben geparkeerd voor een overnachting. Op deze camping hebben mijn ouders lang geleden ook langere perioden gestaan, met hun Kip caravan. Ik meen me te herinneren dat onze kinderen daar destijds ook regelmatig logeerden. Benieuwd of ik er nog iets van herken, als dat inderdaad zo is.

Dinsdag 18 augustus. AC Meerkerk gaat pas om 10 uur open, maar Starbucks. de buren, zijn wel open. Doen we dat toch? Rond het middaguur staan we in Ommen, op camperplaats Stekkenkamp. Goede plek voor max. drie nachten. Geluid van weg en trein, maar ach... Geen sanitair ook, wel stroom. 12,50 EUR per nacht met twee personen.

Vanaf hier fietsen we via een mooie route naar camping De Kleine Wolf: populair bij gezinnen en nu begrijp ik wel waarom.
Het is mooi wonen in deze contreien. Veel boerderijen, bos, weiden en akkers.


De kinderen genieten van de voorstellingen op De Kleine Wolf.


Speurtocht naar Disney-figuren. De rug van papa dient als schrijftafel.
Fietsen rond Ommen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten