24 augustus 2020

Trip 33 - Oostenrijk (Niesmann + Bischoff)

Dit jaar vindt er geen één 'normale' perspresentatie plaats van nieuwe (d.w.z. 2021-modellen) caravans en campers. Ik hoef niet uit te leggen hoe dat komt, neem ik aan...

Niesmann + Bischoff, fabrikant van hoogwaardige kampeerauto's, houdt de presentatie dit keer in Oostenrijk, in Sankt Wolfgang. Daarheen vertrek ik dinsdag 25 augustus, morgen dus: ruim op tijd om donderdagavond de presentatie bij te wonen en onderweg nog twee camperplaatsen of campings te bezoeken. Ik heb vanaf donderdag voor twee nachten een camping in de onmiddellijke nabijheid van de 'feestlocatie' besproken (camping Ried). Daarna wil ik misschien nog een bezoek brengen aan het beruchte Hallstatt en zeker aan Sankt Florian (Anton Bruckner).

Wordt de komende dagen vervolgd dus weer!

De presentatie van 'NiBi' in juli 2019




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen