27 augustus 2020

Trip 33 - Oostenrijk (Niesmann + Bischoff) [4]

Wat staan we mooi op Camping Ried! Bij aankomst krijg ik eerst wel een lesje kamperen: "Inchecken kan normaal pas vanaf 15 uur." Ja, maar wie zegt nou dat ik alles normaal wil? Nou goed, als onze plek vrij is dan mag ik erop. Oostenrijkse precisie. Of bureaucratie misschien wel. Met een grapje is veel op te lossen.

Vanuit Reit im Winkl kwamen we langs een prachtig merengebied. Omdat ik 'snelweg mijden' had aangezet reden we uiteindelijk zo'n beetje door het centrum van Salzburg. Wat met zo'n bus als die van ons uiteraard geen enkel probleem is: het houdt slechts op.

Meer beelden: hieronder.

Gisterenavond - heerlijk gegeten in Reit im Winkl - nog even met camera en statief naar buiten geweest: de maan schijnt niet voor niets.

Op deze camping - helemaal vol: gelukkig dat ik had gereserveerd - blijven we twee nachten. De zon staat bijna recht boven ons: stroom heb ik dus niet nodig.

Vanavond zijn we bij de introductie van de 2021-modellen van Niesmann + Bischoff. Op loopafstand van de camping. Ben erg benieuwd naar de 'nieuwe kleine' die wordt gepresenteerd. Met zeven patenten en nog geen 3500 kg.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen