05 november 2022

Trip 81 [5] Boerencamping kiest voor biologisch

Bio   Ehrlingshof, heet de boerencamping waar ik vannacht stond. In het donker kreeg ik gisteren een papiertje in mijn handen gedrukt met enkele opmerkingen. Zo mag ik niet meer dan 1000 Watt gebruiken. Nou, dat lukt wel. En: geen chemisch toilet hier legen, tenzij daarin met Solbio wordt gewerkt. Nou dat treft, dat doe ik. De hond Leyla - ik zag haar al even - mag je aanhalen, maar niets te eten geven. Betalen kan alleen contant. 

Koud   Vanmorgen was het amper vier graden buiten: dat ga je in de camper ook merken. Toch maar een beetje gas verstoken om het aangenaam te houden. De boer heeft zijn houtkachel aangestoken. Wat een leuke plek is dit trouwens!

 

Zon   Het belooft weer een mooie dag te worden. Ik ga ergens melk kopen, verder heb ik niets nodig voor vandaag en morgen. Er zijn nog enkele uitkijktorens te gaan en het infocentrum - dat gaat om twaalf uur open.



 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen