02 november 2022

Trip 81 [2] Chinese munten en gratis camperplek (met stroom)

Prik prik   Zaterdag de coronobooster, vanmorgen vroeg de griepprik en de prik die leed bij het oplopen van pneumokokken moet verzachten. Er zullen mensen zijn die verwachten dat ik morgenochtend niet meer wakker word, maar ik ben optimistischer.

Haar   Na ook nog een bezoek aan de kapper - doe ik elk jaar wel een keer - kon ik eindelijk op weg naar de kraanvogels. Niet in Frankrijk dit keer, maar in Duitsland.

Gratis   Onderweg bezocht ik nog iemand in Hengelo, daarna vond ik deze gratis camperplek - met ook gratis stroom! Dat laatste heb ik vermoedelijk te danken aan de aanwezigheid van een corona testtent hier - de beide dames daar hebben een snoer naar dezelfde stroompaal uitgerold. 'Gewoon de stekker aansluiten en op de knop drukken' zeiden ze. Tot nu toe functioneert dat prima.

Ook een mooie: stond bij Mobiledrôme

Eiken   Het echtpaar dat ik vanmiddag bezocht was erg onder de indruk van onze Adria Twin. Modern, strak: "Veel interieurs zijn zo oubollig, met eikenhouten kastjes." Ooit hadden ze een camper gehuurd, ook wel eens een caravan. Maar zo'n bus, 'dat is wel heel wat handiger dan zo'n grote witte doos'. Ja, ik citeer maar...

De man van het stel verzamelt... oude Chinese munten!Tot ongeveer 1920, maar vooral ouder. Wat een bijzondere hobby!

 

Eten   Op Google Maps zag ik dat ik vlakbij een restaurant sta. Nou, dat had ik na drie prikken wel verdiend, leek mij. Ik werd niet teleurgesteld: heerlijk gegeten. Het werd kort na mijn komst (foto) gezellig druk.

Nacht   De nieuwe Pixel 7 telefoon heeft ook een nachtstand. Daarmee maakte ik deze foto, bij het restaurant. Wonderlijk goed, eigenlijk...



 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen