15 november 2023

Stee in Lhee: fijne plek

Ook in Lhee heeft het flink geregend
Wat een regen is hier gevallen en viel er vanmorgen nog steeds. Tussen de buien door even de stroom loskoppelen en de kabel oprollen. Lukte net... bij het weg laten lopen van het grijze water moest ik al weer naar binnen vluchten. Toilet geleegd, grijs water weg, daarna op weg naar Albert Heijn in Dwingeloo. Parkeerplek genoeg voor de Twin: het is nu rustig in Dwingeloo.

Er staan slechts vijf campers in het Camperparc. Laat in de middag komt er nog een zesde bij. Zo rustig heb ik het nog nooit gezien.  "Maar heb geen medelijden hoor", lacht eigenaar Jan Bloemerts. "We hebben een geweldige periode achter de rug waarbij we weken vol stonden." En dat zijn intussen 84 plekken. 

Vanavond had ik
willen eten bij het Fletcher hotel, hier vlakbij. Ik reserveerde (totaal overbodig, dacht ik, maar kwaad kan het nooit) en kreeg al snel een bevestiging. Een uur later gevolgd door 'moeten we helaas annuleren'.  Nou goed, dan wandel ik naar de Bospub. Zaklantaarn mee, want het zal wel stikdonker zijn in het bos.
Afval, water - alles is hier prima voor elkaar.
De nieuwe binnenruimte van Camperparc Stee in Lhee. Met aan het plafond infrarood panelen, die warmte uitstralen. Misschien voor ons ook nog wel eens iets, maar dan tegen een wand. Als de warmtepomp en vloerverwarming tekort schieten - wat ik niet verwacht.

Chemisch toilet legen vervelend klusje? Hier kan het tegen een kleine vergoeding volautomatisch. En onder hoge druk. Inclusief vloeistof: dus hierna de cassette in de camper schuiven en klaar.

Je begrijpt: ik ben hier graag. Samen gaan we hier van 30 december tot 2 januari Oud en Nieuw vieren. Vuurwerkvrij. Nou ja, er ontploffen wat melkbussen...



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten