06 september 2022

Trip 76 Heusden

Fort   Met een aantal collega-fotografen ga ik dagje op pad in Heusden. Woensdag. Eerst een lunchbespreking, daarna op pad. Droog, hoop ik. En verwacht ik ook intussen.

App   Voor dinsdag, vandaag, heb ik de camperplaats in Heusden besproken. Online, via een speciale app.: Aanuit.net. Dat moet mij op woensdagmorgen een code opleveren, waarmee ik binnen kan komen. Nou, dat loopt nog niet zo soepel. 

Drone   Er kwam een code, maar dat bleek niet de code die ik voor de slagboom nodig had. Nee, die kwam op een andere manier binnen. Sta ik eenmaal, krijg ik bericht dat ik wel tijdig moet activeren. Maar ik heb al betaald tot morgen 12:00 uur, dus wat moet ik doen? Niets, zegt de onvervalst Limburgs pratende buurman, tevens drone-piloot. 

Twee nachten   Mijn camper hier morgen parkeren gaat niet: ik vertrek hier dus donderdagmorgen en boek een dagje bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten