18 september 2022

Trip 77 [9 en slot] Dat was 's-Hertogenbosch - nu Rucphen

Telefoonfoto Pixel 4A
AanUit   Fijne camperplaats, daar in 's-Hertogenbosch. Ja, twee douches en twee toiletten op 66 plekken is wel matig, maar de meeste campers hebben immers alles aan boord. In- en uitchecken via AanUit.Net verloopt, vernam ik bij het weggaan, ook nog niet vlekkeloos. Maar je kunt ter plekke met de machine bij de slagboom  inchecken en daarna (!) via de app de stroom aanzetten. Punt van aandacht daar: AanUit biedt de mogelijkheid van reserveren. En die heeft de CP niet. "Dat levert steeds discussies op als je bent volgeboekt maar nieuwe aankomers toch lege plekken zien." 
 
EUR 1
Korting   In Etten-Leur trapte ik op de rem bij  McDonald's. Voor een kop koffie. Verrassing: het kostte maar één euro per kopje. Korting voor gepensioneerden. Zo komen wij gelukkig de winter door. 
In Sint Willebrord bezochten wij de supermarkt - er zitten er vier dicht bij elkaar - om de voorraden aan te vullen om daarna door te rijden naar de camperplaats in Rucphen. Door wegwerkzaamheden bleek die niet zo eenvoudig te bereiken. TomTom Camper gaf aan 'Geen route mogelijk' en Google Maps kwam er ook niet uit. Een voorbijganger bracht uitkomst. 
 
Rucphen   Heel veel regen onderweg, heel veel regen op de Rucphense Weide. Op NPORadio4 klinkt Beethoven, dus er is niets aan de hand. Een boek - het zoveelste - van Agatha Christie houdt bij mij de spanning erin.

Sinterklaas
   In de supermarkt zag ik al weer stapels chocoladeletters liggen. Mijn jongste kleinzoon kreeg vandaag de waarheid 'achter de man met de baard' te horen. Zijn reactie: "Dus ik heb al die liedjes voor niks gezongen?"
 
 
Dit is de laatste dag van onze Trip 77. Morgenochtend naar huis, woensdag de camper in de stalling voor enkele weken.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten