17 november 2021

Trip 60 [5] Tenttrailers en camera

Bij Campwerk in Tynaarlo werd ik verwacht.
Wind   Vanmorgen werd ik wakker van veel lawaai: het bleek een combinatie van regen en zaken die uit de boom boven mij op de buscamper vielen door de aantrekkende wind. Het was rond vijf uur. Ik hoorde ook een reiger krassen: vast met enkele verse koikarpers in zijn maag. Rond zeven uur maakte de wekker mij wakker. Het was intussen droog worden.

Dak   Campwerk - spreek het net als de Duitsers uit: kempwerk - is een bedrijf waar je tentrailers (vouwwagens), daktenten en bijbehorende accessoires kunt kopen. 

Houder   En: hele mooie stoelen. We hebben er twee in ons buscamper. Ze zijn opgevouwen klein en zitten prima. Met een houder voor een flesje drinken. Of een opgerolde krant.


X-T4   
Na een gezellige en informatieve ochtend bij Campwerk, voor een reportage in een kampeerblad, reed ik - met een lunchpauze onderweg in de bus - naar CameraNU in Urk, op een industriegebied. Daar kocht ik een nieuwe camera, de X-T4. Niet echt een opvolger van de X-T3 die ik nu heb - en intussen verkocht via Marktplaats - maar wel een camera met enkele voordelen, waaronder vooral de stabilisatie in de camera. Ideaal met niet-gestabiliseerde objectieven. De resultaten uit deze camera volgen hier binnenkort!

Stoer, zo'n tenttrailer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten