03 november 2021

Trip 59 [2 en slot] Nattigheid in het Westerwald


Nat   Regen? Zitten wij niet mee. Het regent zelden een hele dag. Zelden ja, maar zo'n dag is het vandaag. En morgen ook, als ik de voorspellingen moet geloven. Het heeft dus geen zin hier te blijven voor herfstfotografie: ik vertrek morgenochtend naar Haar, dus richting huis. Want ik kwam om te fotograferen, en dat kon precies één ochtend en een uurtje 's middags.
Integraal   Er is zowaar nog een Fransman gekomen, met een Rapido. Hij staat schuin tegenover mij.

Gratis   Vanavond met fotomaat Steven en zijn vrouw gegeten in het historische restaurant Landhotel Studentenmühle, vlak achter de camping. Op park4night zag ik dat je daar ook best een nacht (gratis) mag staan - zonder voorzieningen. Mits je er eet - en dat is ook niet duur en prima van kwaliteit. Je kunt er ook ontbijten! En park4night klopt: ik heb het zojuist nog even nagevraagd of ik hier een nacht zou mogen staan. Kein Problem.
Camperen in de herfst. Kleurrijk en rustig...


Dwingeloo   Onze bus gaat nu even de stalling in. Even. Een week om precies te zijn. Dan rijd ik naar het Dwingelderveld in Drenthe. Wie weet is het daar ook nog mooi herfstig.

Op 4 november reed ik probleemloos naar huis - een beetje drukte bij Keulen. Bij Tak Caravans een volle fles gas gekocht en even later ook nog getankt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten