19 augustus 2021

ACSI FreeLife: de nieuwsspecial

Nieuws   Voor het magazine ACSI FreeLife mocht ik een nieuwsspecial maken - uiteindelijk omvat deze achttien pagina's. Het is prachtig vormgegeven. De fabrikanten waren - en zijn - nog wat spaarzaam met perspresentaties, daar is voor de special veel beeldmateriaal van de fabrikanten gebruikt. Vijf foto's komen uit mijn camera.

CaravanSalon   Komende week vertrek ik naar Düsseldorf. Ook het nieuws van deze beurs mag ik voor ASCI FreeLife verslaan. 

Gasfles   Vandaag was ik bij een grote kampeerautodealer - met een wel erg lege showroom. Alles verkocht. Ik ruilde een lege gasfles om voor een volle. Bijna de laatste. "Er zijn er heel veel in omloop, waardoor er bijna niets gevuld kan worden. En voor nieuwe flessen is kunststof nodig en daar is moeilijk aan te komen." Het moet niet gekker worden...

Corona   Wie ook naar de CaravanSalon in Düsseldorf wil: raadpleeg de (Nederlandstalige) website voor alle coronavoorschriften. En bedenk: Hymer (negen merken) slaat een jaartje over.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen