23 augustus 2021

Trip 51 Gronau - maar toch terug naar 'Skop'nboer'

Geen 4G   Maandagmorgen. Alles ingeladen voor een afwisselende week. Ik rijd eerst naar Gronau, waar een ruime camperplek is. Als ik daar rond 12:45 uur aankom staat er STOP. Eerst aanmelden en dat kan pas vanaf 15:00 uur. Ik haat die buitenlandse lunchpauzes van drie uur. Op mijn telefoon zoek ik contact: antwoordapparaat. Ik zie ook dat er geen 4G-verbinding is en ik heb die middag een digitale vergadering.

Skop'nboer   Terug naar Nederland dus. Ik heb een bordje Camperpark Skop'nboer Erve Benneker zien staan. Camperlocatie 2019 van het Jaar (NLC). Ja hoor, er is nog wel een plek 'Bij Ons'. En dik 4G. Hier blijf ik twee nachten: morgen kan ik op de fiets naar mijn afspraak in Gronau - binnendoor nog wel, hoor ik hier, over allemaal fietspaden.

Koffie   Wat een leuke camperplek is dit. Met koffie en appeltaart (drie euro samen). 

Kip   Intussen heb ik vanmiddag een eerste nieuw verhaal aan een uitgever geleverd. Over een Kip in de Achterhoek. Veel sneller leveren kan niet.

Accu   De accu's zijn van 88% opgeladen tot 96%. Ik had meer verwacht: dat zal straks met de lithiumaccu wel sneller gaan. Intussen bellen twee opdrachtgevers mij met nieuw werk in de auto op. Ik krijg het nog druk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten