30 augustus 2021

Trip 51 [6 en slot] Caravan Salon: tot volgend jaar

Beachten Sie bitte unbedingt die Hinweise 
auf der Rückseite
Beethoven   Zo, dat was - voor mij - de Caravan Salon Düsseldorf. Ik reed vorige week maandag eerst naar Overdinkel (geweldige CP daar), om op dinsdag het Rock'n'Pop museum in Gronau op de fiets te bezoeken. Belangrijkste doel: de tentoonstelling Beethoven lebt! Al is de rest van het museum ook geweldig leuk. 

Renbaan   Daarna richting Düsseldorf: eerst een nacht op een P bij een camping, toen een persbijeenkomst op - prachtige - de renbaan van Düsseldorf en daarna naar P1 van het Caravan Center bij de beurs. Met de fiets reed ik nog naar een presentatie van Truma, in de stad. Vrijdag was er de persdag op de beurs, zaterdag was ik hier ook en in mijn 'vrije tijd' werkte ik aan een stapel kopij voor verschillende opdrachtgevers.
Regen   Zondag - gisteren - heb ik in de regen het toilet leeggegooid en het snoer afgekoppeld. Regen en onder bomen: dan heb je aan een zonnepaneel niet veel. Wat mij elke keer weer opvalt is de vriendelijkheid van de medewerkers bij de Caravan Salon. Behulpzaam tot en met. Toen ik even keek welke kant ik op moest lopen kwam er al iemand op mij af: 'Wilt u iets vragen?' En P1 is afgesloten, maar toen ik weg wilde rijden stond er binnen enkele minuten iemand klaar om de zaak te openen en mij tegelijk een snellere route naar de snelweg te wijzen. Perfect geregeld - en dat valt mij al jaren telkens weer op.
Natuurlijk heb ik dit nauwgezet bestudeerd...

Kleinzoon   Morgen vertrek ik met de camper voor een paar dagen kamperen met de jongste kleinzoon, zeven jaar intussen. We verblijven op twee plekken in Brabant. Ben benieuwd hoe hij het vindt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen