27 augustus 2021

Trip 51 [4] Caravan Salon en renbaan

Nieuw: de herziene Laika Kreos. Met zij-verwarming
en - optioneel - een vaatwasser(tje).  
Gedruppel   Nou, dat was een bijzonder begin van de Caravan Salon in Düsseldorf. Na een rustig verlopen nacht op de parkeerplaats bij een camping. Kennelijk zijn er om mij heen 's nachts auto's vertrokken, want ze stonden er niet meer toen ik vanmorgen wakker werd. Wel af en toe wakker geweest van de regen en het gedruppel uit de boom waaronder ik stond.

Turks   Om 12 uur zou ik mij melden op de renbaan van Düsseldorf. Dat betekende een rit door een stadsdeel waar Turks vermoedelijk de voertaal is, de straten smal zijn en de tram van datzelfde weggedeelte gebruik maakt. Maar uiteindelijk bereikte ik de renbaan, reed via de poort het terrein maar gewoon op en parkeerde de buscamper. Niemand die er vreemd van opkeek... Wel een prachtige renbaan, maar gebouwen die helemaal die sfeer oproepen. Zou het hier wel eens 'in functie' willen zien. Een wereld apart.

Aanvoerder van het familiebedrijf Truma,
tevens kleinzoon van de oprichter.
P1   Na het bezoek aan de renbaan reed ik de buscamper naar P1, waar ik een plek had gereserveerd op het persgedeelte van de parkeerplaats. Bijzonder vriendelijke mensen wezen mij de weg naar kantoor, de mogelijkheid water te lozen/in te nemen en het toilet te ledigen - wat nodig was. En wie staat er voor mij in de rij met zijn buscamper? Paul Deschamps, Belgisch verslaggever, inmiddels de 90 (!) gepasseerd.

Truma iNet X: veelbelovend.
Truma   Veel tijd voor een praatje had ik niet: op de fiets naar een presentatie van Truma, elders in de stad. Google Maps op mijn fietsstuur en trappen maar. Interessante presentatie, deels door de kleinzoon van de oprichter.

Hal 3   Terug naar de camper fietsen, even een overhemd aan voor een bezoek aan de presentatie van Knaus Tabbert in hal 3. Daar gesproken met mijn Noorse collega's en vooral erg gelachen met de Nederlandse en Vlaamse collega's. Wat een humor komt er dan los...

De Truma-presentatie vond plaats op de elfde
verdieping. Wat een uitzicht over Düsseldorf...
Werk   Dan weer terug naar de bus - onder een dreigende hemel. Tijdens het eten was er veel gevallen, merkte ik aan de plassen water overal. Ik had geluk. Ik maakte intussen vanavond diverse stukjes voor sociale media van opdrachtgevers en een pagina voor weer een andere opdrachtgever. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen