27 augustus 2022

Trip 74 [4] CaravanSalon: nog wat kruimels van gisteren

 Enkele indrukken nog van (eer)gisteren.

Truma   Voor koelen en verwarmen kun je bij Truma terecht. Op donderdagavond genoot een klein (en select...) gezelschap van een smakelijk diner en informatie over Truma. Zowel over de organisatie als over nieuwe of vernieuwde producten. 

Collega's   Twee collega's, die individueel en samen de Nederlandse kampeerliefhebber van heel veel informatie voorzien via diverse media.

 


 

Onbekend   Op de CaravanSalon natuurlijk veel bekende, maar ook best wat onbekende merken. Soms nog maar net op de markt.


Lawaai   Met mijn eigen Twin sta ik deze dagen op P1, tussen collega kampeerschrijvers en -fotografen. Op fietsafstand van de hallen, maar ook in de aanvliegroute van luchthaven Düsseldorf. Dat betekent veel lawaai van 6:00 - 23:30 uur. Uiteraard hoor ik dat overdag niet, als ik in de hallen aan het werk ben.


Energie   Een bedrijf dat hoogwaardige accu's zegt te leveren. Maar ze leggen toch zelf ook maar een snoertje uit... Dat zou je niet verwachten!


De Waard   Wie kent deze tenten niet? De Waard is ook vertegenwoordigd - natuurlijk staan ze stormvast buiten.


Landvergnügen   De betere versie van 'kamperen bij de boer': Landvergnügen. Ook aanwezig op de CaravanSalon.

Mooi   Hoe mooi kan een caravan eigenlijk zijn? Nou, zo dus.

Hobby   Wat een heerlijke combinatie zet Hobby hiermee op de weg! Doe mij er maar één. Ja, trekauto en aanhanger...


 

Fendt   Caravans, alleen caravans bouwt Fendt. En dat doen ze heel erg goed en mooi. Dit jaar: een geheel nieuwe serie!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten