27 april 2021

Mijn bijdragen aan Bobil

Noors   Al weer bijna twee jaar ben ik medewerker van het Noorse tijdschrift Bobil og Caravan, Campers en Caravans dus. Niet dat ik Noors spreek, maar daar zijn anno 2021 wel digitale oplossingen voor. Mijn 'route' is mijn Nederlandse tekst vertalen in het Engels met Deepl en dat resultaat met Google Translate omzetten in het Noors. En dat werkt fantastisch, hoor ik van de hoofdredacteur uit Oslo.


Voor het jongste nummer leverde ik zes pagina's. Onder meer over het jubileum dat het Knaus Tabbert concern net achter de rug heeft.

Een pagina is gewijd aan de Hymer Free 540 Blue Evolution. 

Het blijft wel bijzonder om mijn naam als auteur te zien staan bij een artikel waar ik zelf geen lettergreep van kan lezen. 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten