15 april 2021

Trip 40 Mobiledrôme, Carsounds, CarSupport en meer

Geen idee of we dit een trip kunnen noemen, maar in elk geval is de bus voorlopig onderweg. Woensdag 14 april heb ik 'em uit de stalling gehaald. Na enkele dagen in de LMC gewoond te hebben (trip 39) oogt de bus ineens wel erg klein...

De onlangs bestelde instapmatjes passen precies: keurig maatwerk. Ik twijfel nog of ik ze vast zal zetten: los zijn ze gemakkelijker uit te kloppen.

Op 15/4 gaat de bus in eerste instantie naar dealer Mobiledrôme. Op het LED-paneeltje boven de deur brandt het AAN lichtje niet meer (tussen kraan en stroomaansluiting). Wordt onder garantie (neem ik aan) vervangen. Tevens kijken ze hoe de in Duitsland (internet) aangeschafte voetenisolatie gemonteerd kan worden. Zorgt voor koude- en geluidisolatie, als het goed is.

Zaterdagochtend rijd ik naar Etten-Leur voor de inbouw van twee dashboardspeakers. Deze moeten voor een beter geluid in het voertuig zorgen. Ze zijn net geïntroduceerd: bij Carsounds zijn ze ook wel benieuwd naar het resultaat. Geen dag zonder Bach, ook in de camper.


Zondag rijden we naar Oudenbosch. Camperplek nabij het centrum. En niet te ver van huis. Want woensdag hebben we afspraken in de buurt.

Donderdag sturen we de bus naar Gemert. Winnaar Camperlocatie van het jaar 2020. Tot zondagmorgen. Maandag rijd ik vervolgens naar de provincie Utrecht voor een bezoek - op de camping - van een oud-collega. Om te eindigen bij Carsupport voor het monteren van nieuwe voorvering (veren + schokdempers) die de voorzijde iets omhoog brengen en de vering comfortabeler maken. 

En daarna? Dat weet ik nog niet. Ja, op 5 mei met het gezin van dochter R. - in hun caravan - een weekje Zeeland. Met de kleinzoons op het strand: voetballen, zeedieren zoeken, vliegeren misschien ook wel. Maar dat lees je in Trip 41.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen