26 april 2021

Trip 40 [10] Maarsbergen - camping Oud Meijenhorst

Voorlichter   Nee, ik ben hier niet voor de camping, noch voor Maarsbergen - hoewel de omgeving hier best aantrekkelijk is voor wandelen en fietsen. De reden van mijn twee overnachtingen hier is - net als ik vorig jaar deed - de aanwezigheid van een oud-collega voorlichter, H.L. De functie zoals wij die hadden heet nu communicatie-manager: hetzelfde werk zeker, hetzelfde salaris vermoed ik. "Je komt toch wel mijn nieuwe chalet bewonderen?" Natuurlijk. 

Telefoonfoto's

Stacaravans   De camping bestaat voornamelijk uit stacaravans, met één rijtje toeristische plekken. Eén daarvan bezet ik nu. Stroom heb ik niet nodig, maar is er wel. Aan de zon heb ik genoeg - het paneel en alles wat daarbij is aangesloten werkt prima.

Dit zijn mijn overburen deze twee dagen. Alles voor gezellig bijkletsen met een oud-collega...

Pech: mijn oud-collega heeft zijn sleutelbeen onlangs gebroken, dus fietsen zit er morgen niet in.

Geen pech: hij bereidt, net als vorig jaar, weer een aspergemaaltijd voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten