22 april 2021

Trip 40 [6] Thuiskomen en weer vertrekken

Dinsdag kwamen we in het begin van de middag thuis. Een paar spullen uit de camper halen, maar het meeste kan er in blijven - ook de koelkast blijft aan. Het is voor het eerst dat we thuiskomen en de camper daarna niet terug de stalling in gaat.
De woensdag wordt thuis besteed aan diverse afspraken - zoals de tandarts - en aan de verjaardag van dochter R. Een goede kennis promoveert die dag en dat gaan we online volgen. Prachtig, ze is nu doctor!

Het is intussen donderdag 22 april. Wat kleren er bij, nog wat proviand in de camper en we kunnen weer vertrekken. Naar de Dorpscamping in Gemert.  Als we staan prik ik een stekker in de 12V boven de tafel. Klik, hoor ik: een zekering springt en de stekker is defect plus oorzaak. Geen enkele USB-aansluiting doet nog iets. Maar ja, waar zitten die zekeringen? En als ik dat al vind: ik heb hier geen nieuwe.

Cor van den Oever Campers en caravans in Herpen, een half uurtje rijden, biedt uitkomst. In drie minuten is de zekering vervangen en ik krijg nog een nieuwe mee 'voor de zekerheid'. Heel fijn!

We staan op 'de mooiste plek van ons terrein', kreeg ik te horen. Inderdaad, wat een heerlijk landelijk uitzicht!

Water vlakbij, keurig sanitair. Mooi grasveld, mooie plekken, een roepende pauw, loeiende koeien, stadje op loopafstand: ik begrijp best dat het hier dit weekend vol staat.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten