02 februari 2022

Trip 63 Op weg naar Stuttgart

Persbijeenkomst   
Hij kwam wat laat, de uitnodiging van Knaus Tabbert voor hun perspresentatie van de modellen 2023. Maar goed, de camper staat nog voor de deur, ik kan onderweg gewoon doorwerken en het Noorse Bobil og Caravan Magasinet wil graag enkele artikelen en foto's hebben over deze presentatie. Onderweg probeer ik het nog te combineren met een andere opdracht - daarover later meer.

Geen haast   
Vandaag heerlijk op m'n gemak vertrokken. In een paar etappes rijd ik naar mijn eindbestemming: maandagmorgen rond 11:00 uur moet ik daar zijn. Ik ben terechtgekomen op CP Houbenhof in Leveroy. In de buurt van Nederweert, Limburg dus. Mooie, niet te grote plek waar de campers in een cirkel staan. Prima sanitair, inclusief invalidentoilet, stroom en een vlonder voor je deur als je eenmaal staat. "Om het jonge gras te beschermen." Inchecken doe je zelf, betalen (EUR 15) kan via een QR-code die een tikkie oplevert: heel praktisch allemaal. En bovenal: erg vriendelijke, jonge mensen, die tevens een zorgboerderij draaiend houden.
Bovag bemiddeling   Op het terrein staat één andere camper, uit 1999 en eind vorig jaar eigendom geworden van de camperaar met wie ik een praatje maakte. Gekocht bij Mobile Home Repairs in Bleiswijk en hij raadt een ieder af dat ook te doen. Er deugt van alles niet aan de kampeerauto en de aandrang van het bedrijf om daar iets aan te doen is er niet tot nauwelijks. De Bovag-bemiddeling is intussen ingeschakeld.

Alle noodzakelijke voorzieningen
zijn hier aanwezig. 
Fietsen   Dit is nog wel eens een plek om met de fietsen mee terug te komen: de omgeving leent zich prima voor mooie fiets- en ook wandeltochten. Er liggen er diverse bij de receptie.













Fietsroutes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen