27 juni 2021

Trip 46 Perspresentatie LMC, aansluitend Fotofair

Na een lange periode zonder perspresentaties
komt ook op dit terrein het normale leven weer terug.
Grens   Hoera, de grens met Duitsland is weer open! Geen PCR-test nodig, zelfs geen QR-code op de mobiele telefoon - die ik intussen wel heb overigens, na twee Pfizerprikken. Op weg dus naar de perspresentatie van LMC in het Münsterland: zij tonen ons hun modellen caravans en campers voor 2022. Minstens zo aangenaam: zie ik dan eindelijk mijn collega's weer!

Beeldscherm   De meeste merken presenteerden gedurende de afgelopen COVID-19 periode hun nieuws steeds digitaal - of niet. Dat was even wennen, na de altijd gemoedelijke en informatieve presentaties op locatie. Een caravan of camper daadwerkelijk zien, betreden, is toch iets anders dan zo'n voertuig op een beeldscherm. Niet alle merken gaan al over op fysieke presentaties, maar LMC dus nu gelukkig wel. 

Fotofair   De presentatie is komende woensdag, ik rijd er dinsdag naar toe. Zoek daar wel een plek op een camperplaats of camping. Donderdag rijd ik weer richting Nederland, om zo vrijdag bij de Fotofair te parkeren (camperplaats). Maandag 5 juli vertrek ik naar Herpen, voor de presentatie van caravannieuws van Adria.. Daarna naar huis: voor een nacht...

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen