18 juni 2021

Trip 44 Twee keer Pfizer: we kunnen vertrekken

Prik prik   Vanmiddag de tweede Pfizerprik ontvangen, in een bijna 'industriĆ«le vaccinatiefabriek' in onze woonplaats Bergen op Zoom. Benieuwd wanneer de eerste Nederlandse coronafilm op Netflix te zien is, met - voor een film wel prettig - een minder gezonde afloop van deze pandemie. Met in de hoofdrol Hugo, Mark en natuurlijk miljonair Sywert: de audities vinden nog dit jaar plaats.
Met het vaccinatiebewijs en de bijschrijving in mijn 'gele boekje' (dat ik eerst als zodanig niet herkende door de witte omslag: ik bleek meer te hebben dan ik wist) ben ik klaar om grenzen te overschrijden. 

Zicht vanuit de bus. (Telefoonfoto)

Wijngaard   
Vanuit de priktent reden we rechtstreeks naar de CP Wine & Herbs. Ik had al aangekondigd dat we relatief laat zouden komen en dat bleek gelukkig geen probleem. Heel fijn dat je daar zo'n plekje voor een paar dagen kunt reserveren...

Morgenmiddag rondleiding en wijnproeverij. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen