12 juli 2021

Trip 48 Knaus presenteert 2022-modellen in Düsseldorf

Het programma van Knaus Tabbert voor morgen is relatief eenvoudig:

Bis 10 Uhr: Individuelle Anreise

11 Uhr: Pressekonferenz, anschließend Q+A

Ab ca. 12 Uhr: Mittagessen, Testfahrten und Gelegenheit für Fotoaufnahmen

Individuelle Abreise


Ik ben niet eens de eerste.
Dat moet dus lukken. Vanmiddag ben ik op P1 bij het tentoonstellingscomplex aangekomen. Dankzij Google Maps, want de TomTom stuurde mij geheel verkeerd. Gelukkig ken ik de omgeving hier redelijk, zodat ik op tijd kon ' ingrijpen'. 
Tijdens de CaravanSalon staat het hier helemaal vol met campers. Met een apart deel voor journalisten. Tot nu toe ben ik altijd op een camping in de buurt gaan staan: wel zo rustig. Geen feesttent en vooral: geen vliegtuigen vanaf 6 uur 's morgens. Ze stijgen precies boven P1 op, dus op vol vermogen en nog laag. Ik 'geniet' er nu ook van. Misschien dat ik tijdens de CaravanSalon toch maar weer op de camping ga staan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen