18 juli 2021

Trip 48 [8] Dagje toetsenbord en meer...

Morgen verlaat ik deze aangename plek weer. Fijne camping in Ottobeuren!

Toetsenbord   Beter weer dan gisteren - alles even buiten laten drogen en luchten. De dag verder voor een belangrijk deel achter het toetsenbord doorgebracht, voornamelijk voor het Noorse blad waarvoor ik nu al weer enige tijd werk. 

Verder gekeken naar - de crash met 51 G van - Max en naar de laatste Touretappe - met een geweldige winnaar.

Presentaties   Morgen is er de perspresentatie van Carado en Sunlight bij Goldschmitt in Leutkirch im Allgäu, pakweg 30 km van waar ik nu ben. Waar ik morgenavond overnacht weet ik nog niet. Dinsdagavond diner ik in elk geval in Friedrichshaven,  op uitnodiging van Dethleffs. 

Weekend   Intussen zijn er veel mensen van de camping vertrokken. Opvallend veel weekendgasten dus. Maar een paar staan er nog wel. Nog twee andere Nederlandse campers, de rest is Duits.

Dit zijn nu mijn buren. Tja, het kan altijd groter. En duurder. En luxer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen