03 juli 2021

Trip 46 [6] De Fotofair 2021: het is weer sfeervol en fotogeniek

Op de Fotofair - op landgoed Duynenwater, met camperplekken, vandaag en morgen - vind je fotowinkels, de bekende merken camera's, workshops en... heel veel fotogenieke situaties en mensen. Je hoeft aan niemand te vragen of je een foto mag maken: dat is het enige doel van hun aanwezigheid!

Ik ben hier vanaf vrijdag, met de camper. 's Avonds wordt er voor een zeer acceptabele prijs (rond de tien euro) een prima maaltijd bezorgd. Kortom: het is hier bijzonder aangenaam, als je van fotograferen houdt.

Hieronder nog meer beelden.

Wat sommigen toch allemaal in hun buscamper weten mee te nemen...
Deze kat lijkt helemaal gewend aan het om de schouder hangen. Ik kwam dit stel de hele dag tegen. Dat zal toch niet met veel katten lukken.
Bijzonder, dit soort groepen. Nu staan ze alleen model voor de fotografie. Tijdens hun eigen weekenden spelen ze een groot rollenspel. "Volgend weekend ben ik haar slaaf", zei er een met een serieus gezicht. Ik probeerde een grapje met excuses, maar die kwam niet aan...
Vrijwel alle foto's heb ik gemaakt met de 55-200mm op de Fuji X-T3. Van Fuji mocht ik ook een half uurtje de 16-80mm (zonder stabilisatie) meenemen. Thuis zal ik eens kijken naar die beelden, maar vooralsnog geef ik de voorkeur aan mijn 18-55mm (met stabilisatie). Morgen neem ik een ander objectief mee.
Zeemeerminnen: ik wist niet dat ze echt bestaan! Even later zag ik er nog meer uit het water op landgoed Duynenwater komen.
Twee jaar geleden was ik hier ook. En deze man ook: ik herinner me dit gezicht. Wat een bijzondere hobby toch, om er in je vrije weekend zo uit te willen zien. Een mooie kop is het wel!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten