13 juli 2021

Trip 48 [2] Na Knaus Tabbert: tussenstop in het Westerwald

Een collega pakt het 'wat ruimer' aan dan wij, met onze bus.
Ja, het kan zelfs zijn 650 cc BMW meenemen...
Presentatie  Vanmorgen was het vanaf P1 bij de Messe Düsseldorf maar een paar minuten rijden naar hal 1, waar Knaus Tabbert vandaag zijn presentatie voor de verzamelde pers heeft gegeven. Een presentatie als we intussen van het concern gewend zijn: groot, groter, grootst. 
Beurs   Eerst (te) veel informatie over het intussen beursgenoteerde bedrijf, dan over de de cijfers en de productie-aantallen (boeiend... pfff, veel borstklopperij) en dan eindelijk de nieuwe modellen. Knaus Tabbert (Knaus, Tabbert, Weinsberg, T@b) pakt uit met flink wat nieuws. Je leest het straks allemaal in de diverse tijdschriften en op websites.

Vandaag mochten op het binnenterrein parkeren.
Dat is zó groot, dat je er gemakkelijk zou kunnen verdwalen.
Middenterrein  Apart: ik stond nu met mijn bus op het middenterrein, tussen de hallen. Daar kom je tijdens een beurs nooit met je voertuig. Hier lopen drommen mensen, van hal naar hal, van (vr)eettent naar eettent. Dat zal later dit jaar niet anders zijn.

Wonderschone nieuwe buscamper. Op MAN.
Flitsend   Na de flitsende presentatie, compleet met door de hal rijdende voertuigen, ben ik op weg gegaan naar de volgende bestemming. Daar heb ik even tijd voor: onderweg neem ik de tijd een en ander te bezoeken en vooral: de kopij en foto's in te leveren.

De TomTom Camper stuurde me over de 3: dan ligt een tussenstop op camping Eisenbachtal van Siegfried Wolf voor de hand. Wij waren hier samen al diverse keren (ook met de caravan), en ook alleen land ik hier graag voor één nacht. "Je bent deze keer mijn gast", zei Siegfried. Hij heeft een speciaal verhard stuk waar caravans aangekoppeld kunnen blijven staan. Door zijn verblijf in Zuid-Afrika en de vele Nederlanders op zijn camping spreekt hij voortreffelijk Nederlands - met een Duits accent natuurlijk. De camping is nooit veranderd of gemoderniseerd. En dat heeft ook zijn charme.
Morgen geht's weiter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen