22 juli 2021

Trip 48 [11] Nog één keer Eisenbachtal

[Telefoonfoto's]
Files   Rond half drie vertrok ik vanuit Friedrichshafen naar het Westerwald. Fotomaat Steve en zijn echtgenote hebben daar sinds kort een vakantieverblijf: op de heenweg miste ik ze net, maar nu zouden ze er zijn - en dat klopte. 

De rit duurde langer dan ik had voorzien - diverse files, vooral rond Stuttgart. Rond 21:00 uur was ik op camping Eisenbachtal.

Lunch   Gezellig bijgepraat, lekker - op het terras - geluncht in het achter de camping liggende restaurant en samen met Steve een ochtendwandeling gemaakt. Waarbij ik mij pet verloor - maar op de terugweg lag deze er gelukkig nog. Op de camping komt de ijsboer langs. Twee bolletjes... heerlijk.

Mooie plek voor een lunch.
Ik verloor mijn pet, maar op de terugweg lag deze er nog. Gewoon op de grond - er was nog niemand langs gekomen.
Veel boomkap i.v.m. de bestrijding van een kever, vernam ik.
Fotomaat Steve. Wil best even 'poseren'.
We lunchen tussen de geraniums. Nooit te oud om dat alvast te oefenen. Lekkere broodjes als afsluiting bij Jenny en Steve. Ei und Aufschnitt.

Morgen naar huis! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten