16 juli 2021

Trip 48 [5] Op weg naar Ottobeuren

Fijne landschappen hier.

Eigenlijk had ik vlak bij Leutkirch im Allgäu willen staan, komend weekend, maar alles is daar vol. Althans de campings. Ik wil op een camping staan om weer eens wat uitgebreider te douchen: dat is in onze buscamper nauwelijks mogelijk. Wild kamperend is een buitendouche bruikbaar, maar hier, tussen louter Duitse campers, waag ik me daar niet aan. 

Daarom ben ik in Ottobeuren terecht gekomen, op zo'n 30 km van mijn bestemming maandagochtend. Ook geen probleem natuurlijk. Eerst ook deze camping maar even gebeld... en gelijk gereserveerd. 

Prima camperplaats, in Ladenburg. Gisterenavond naar de pizzeria gefietst - maar dat had ook lopend gekund. De Ladenburgse Calzone smaakte prima.
Behalve Heidelberg valt er hier nog veel meer te fietsen. Dus: we komen samen nog een keer terug.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Boordaccu uitschakelen