19 juni 2020

Campertrip 23 - Biezenmortel (met kleinzoon)

Alle foto's: telefoonfoto's.
Zijn moeder en mijn dochter bezorgt Thijs om half vier: ik sta klaar en we kunnen vertrekken. Op weg naar minicamping De Stamhoeve in Biezenmortel. Een ritje van een uur: Thijs kletst aan één stuk door. Met zijn verrekijker kijkt hij in het rond. "Opa, we gaan vogels zoeken." We hebben er op de camping binnen de kortste keren al tien. Die gaan we opzoeken in de vogelgids.
"Zullen we naar het restaurant lopen?" Nou, Thijs heeft net zo lief een boterham. Tafel en stoelen naar buiten - in de schaduw.
We maken een wandelingetje over de camping. Er is een speeltuintje, met een trampoline. De ene salto na de andere volgt. De rest van de avond doen we een mik-spelletje met een bal. We verzonnen het zelf en Thijs wint natuurlijk.

Keurige minicamping hier. Voor 47,50 voor twee nachten mag dat ook wel - maar ik mopper daar zeker niet over (ik koos er zelf voor!). Ik sta aan de stroom, ruime plek op keurig gras en top sanitair. Werkende wifi, ook bijzonder op een camping.

Bovendien een vrieskist met ijs van een ijsboerderij, morgen broodjes van de bakker en morgenavond een friettent (dat is patat) tegenover de camping. Met een kleinzoon heb je niet veel meer nodig...

Het terreintje - met twee veldjes - ligt aan de rand van de Loonse en Drunense Duinen. Die gaan we morgen verkennen. Vanavond had ik hier nog een kort interview met een camperaar voor Autoweek Campers. Dat werk ik volgende week uit.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten